Αναλαμβάνουμε κάθε είδους επισκευή ελαστικού
Επισκευάζουμε το ελαστικό που έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα) η
επισκευάζουμε εξωτερικά με υψηλής ποιότητας κορδόνι .
Προτείνουμε την εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα) για μεγαλύτερη ασφάλεια και αντοχή στον χρόνο.
Το ελαστικό αυτοκίνητου όταν δεν έχει την σωστή πίεση αέρα φθείρεται και μειώνεται ο χρόνος ζωής του .
Η σωστή επισκευή σε ελαστικό moto tubeless δηλαδή χωρίς σαμπρέλα γίνεται με εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα).
Η διαδικασία αυτή σε moto είναι χρονοβόρα και για το λόγο αυτό στα περισσότερα moto κάνουμε εξωτερική επισκευή με κορδόνι υψηλής ποιότητας ειδικό για moto.
Η επισκευή με κορδόνι δεν είναι οριστική λύση, με την πάροδο του χρόνου το κορδόνι ξεραίνεται, χάνει τον αέρα ο τροχός και φθείρει το ελαστικό.
Το ελαστικό moto όταν δεν έχει την σωστή πίεση αέρα φθείρεται και μειώνεται ο χρόνος ζωής τού η σωστή λύση είναι να γίνει εσωτερική επισκευή του ελαστικού.
Συμβουλή για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας
Ο εμπρός άξονας έχει την κίνηση του αυτοκίνητου αλλά και το στρίψιμο με αποτέλεσμα τα ελαστικά του μπροστινού άξονα να φθείρονται πολύ περισσότερο από ότι στον πίσω άξονα.
Είναι απαραίτητο κάθε 15,000 χιλιάδες χιλιόμετρα τα ελαστικά να αλλάζουν άξονα, δηλαδή τα εμπρός-πίσω, ετσι ώστε η φθορά τους να γίνεται ομοιόμορφα και να παρατείνεται η διάρκεια ζωής τους.